sâmbătă, aprilie 14, 2007

Lupul verde

Gerofe este numele meu. Sunt lup din tata in fiu. Imi place e sa stau in vizuina si sa privesc prin gaura ei veveritele din copacul Intore. Tata mia spus ca sub el au avut viziuna strabunicii. Neam mutat acum 3 ani aici. Asa mia zis tata. Eu am 8 luni, "o viata de lup", rade tata de mine.Nu ma lasa sa ies din vizuina. Imi tot spune ca nu afara este locul meu. Ca trebuie sa vorbesc inainte sa ies. Pentru el nu conteaza nimic.Am vorbit aseara cu Arpin, cu cel ce ne conduce si ne aduce hrana. Sa oprit putin in fata vizuinii. In spatele lui era Luna, sa intors inspre mine si a zis: "Te uiti la mine dar eu nu sunt cine crezi ca sunt." Si a plecat Arpin.A doua zi dimineata, tatal meu a iesit repede din vizuina. Cei 6 frati ai mei au iesit imediat dupa el. Mam ridicat si eu foarte repede. Nu am putut sa ies afara. Crenes statea in gura vizuinei. Nu ma lasa sa trec, sa ies afara. Tatal meu vorbea cu Luna. Mam retras repede, Crenes ma certa, si mia tras o lovitura cu soldul.Nu intelegeam nimic. Apoi am simtit un miros. Era divin. Era cel mai frumos miros pe care lam simtit. Venea dinauntru. Mam indreptat spre fundul casei si am ramas inghetzat. Trei veverite!!!

Niciun comentariu: